En Fa En Fa

یکشنبه ششم خرداد ۱۳۹۷

شرایط و ضوابط مهمانی

مراحل پذیرش و مدارک مورد نیاز دانشجوی مهمان:

1-     دانشجویانی که درخواست مهمانی در این موسسه را دارند می بایست قبل از هر اقدامی از ارائه شدن دروس مورد نظر خود در این موسسه اطمینان حاصل نمایند. دروس ارائه شده در هر ترم معمولاً یک هفته قبل از زمان انتخاب واحد در سایت موسسه قرار میگیرد.

         جهت مشاهده لیست دروس به لینک زیر مراجعه نمایید:

                                                           دروس ارائه شده

2-     پس از اطمینان از ارائه دروس مورد نظر، دانشجو می بایست از موسسه/دانشگاه محل تحصیل خود نامه ای جهت معرفی مهمان به این موسسه دریافت نماید (در نامه مذکور می بایست اسم دروس و واحد آن قید شود).

3-     مدارک مورد نیاز دانشجوی مهمان:

  •       یک قطعه عکس پرسنلی اسکن شده بر روی سی دی یا فلش مموری با حجم کمتر از 100کیلو بایت،
  •       کپی از کارت ملی به همراه اصل کارت ملی،
  •      کپی از صفحه اول شناسنامه به همراه اصل شناسنامه،
  •      کپی از کارت دانشجوئی به همراه اصل کارت دانشجوئی،
  •       فرم اطلاعات دانشجو (از این موسسه دریافت میکند).

4-     پس از تحویل مدارک توسط دانشجو فرم تسویه حساب مالی به وی تحویل داده میشود و پس از تسویه حساب، دانشجوی مهمان میبایست جهت اخذ کارت موقت دانشجویی و برنامه هفتگی به اداره آموزش مراجعه نماید.

توجه شود شهریه ثابت و خدمات در دانشگاه مبداء و شهریه متغیر دروس در دانشگاه مقصد اخذ می گردد.

5-     جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آیین نامه مهمانی بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

                                                           آیین نامه مهمان



تعداد بازديد کنندگان:437